Uutishuone
Limit search
Caruna rakentaa Turun saaristossa sähköliittymää poikkeuksellisella tavalla – "Meidän on tehtävä kaikkemme luontoa tuhoamatta"
Nauvossa on käynnistymässä poikkeuksellinen sähköliittymän rakennusprojekti, sillä alueella sijaitsee suojeltuja ja ainutlaatuisia kluuvijärviä. Rakentaminen vaatii suuntaporausta, jota käytetään yleensä pääasiassa teiden alituksessa. Lounais-Suomen saaristossa on paljon suojeltuja luontokohteita, ja sähköliittymän rakentaminen voi vaatia jopa vuoden selvitystyön.
Destia palkittiin turvallisuudesta – Sinimäen sähköaseman työmaalla ei yhtään poissaoloon johtanutta tapaturmaa
Caruna on rakennuttanut Espoon Sinimäkeen uuden sähköaseman, jolla mahdollistetaan Espoon kasvava sähkönkulutus ja tuetaan hiilineutraalin Espoon strategiaa. Työmaalla työskenteli lähes 300 työntekijää ja puhuttiin montaa eri äidinkieltä – siitä huolimatta turvallisuus pysyi erinomaisella tasolla.
Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella
Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille.
Sinimäen sähköasema Espoossa on esimerkki vastuullisesta rakentamisesta
Sähkönjakeluyhtiö Caruna rakentaa Espoon Sinimäkeen uutta sähköasemaa, jolla mahdollistetaan Espoon kasvava sähkönkulutus ja tuetaan hiilineutraalin Espoon strategiaa. Sinimäen sähköaseman verkkokomponenttien ja muiden rakennusmateriaalien vastuullisuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Tuotteiden elinkaaren lopussa metallit pystytään kierrättämään noin 90 prosenttisesti.
Etätyön mestarit – Ilkka ja Olli ovat Carunan vahvistukset Oulussa
Pandemia ja etätyösuositukset ovat muuttaneet työnteon tapoja ja paikkoja. Myös moni carunalainen tekee töitä muualta kuin toimistolta Espoosta. Ilkka Möttönen ja Olli Kujanperä ovat Carunan vahvistukset Oulussa.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sivutus