Uutishuone

Limit search

Reilu kolmannes suomalaisista käyttää viallisia sähkölaitteita - vaarallista nollavikaa ei tunnisteta

Sähkönjakelija Carunan huhtikuussa teettämän kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset ovat varsin valveutuneita sähköturvallisuuteen liittyvissä asioissa. Kyselyn mukaan kaksi viidestä suomalaisesta kiinnittää säännöllisesti huomiota sähkölaitteiden yleiskuntoon, mutta reilu kolmannes suomalaisista käyttää tai on käyttänyt viallista sähkölaitetta.
Mediatiedote · 11.05.2022 klo 07:56

Hei! Miten voimme auttaa?

Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Artikkeli · 09.02.2022 klo 15:00

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen · 12.11.2020 klo 14:52