Uutishuone

Limit search

Valmentava johtajuus on johtamistrendi

Jokaisen esihenkilön pitäisi tuntea valmentamisen perusopit. Niin tuottavuus ja laatu kuin työntekijöiden hyvinvointikin paranevat, kun pystymme maksimoimaan voimavaramme. Carunalla esihenkilöitä on valmennettu coacheiksi, ja asiantuntijoiden ja esihenkilöiden valmennuksessa on hyödynnetty ryhmäcoachingia. Coach voi olla kuin taksikuski, joka kysyy: ”minne haluat mennä?”.
Blogi ·

Caruna on Suomen kymmeneksi paras työpaikka

Sähköverkkoyhtiö Caruna sijoittui kymmenenneksi Suomen Parhaat Työpaikat -kilpailussa isojen yritysten sarjassa ja sai kolmatta kertaa Great Place to Work -sertifikaatin. Caruna nousi ensi kertaa kymmenen parhaan joukkoon.
Mediatiedote ·
Caruna on Suomen kymmeneksi paras työpaikka

Carunan vuosikertomus 2021 on julkaistu

Caruna-konsernin (Caruna) vuotta 2021 koskeva vuosiraportti on julkaistu osoitteessa caruna.fi/vuosiraportti2021. Vuosiraportti sisältää yritysvastuu- ja hallinnointiosiot sekä erillisinä PDF-tiedostoina myös numerotiedon kokoavan ESG-tunnuslukuosion ja vuoden 2021 tilinpäätöksen. 
Mediatiedote ·

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli ·

Uusia mahdollisuuksia Duunienergiaa-kampanjan avulla

”No minkälaista kesätöissä on ollut?” on varmasti kaikille kesätyöntekijöille tuttu kysymys. Poikkeuksellisesti olen yhtenä sellaisena päässyt esittämään samaa kysymystä yli 30 nuorelle kesätyöntekijälle ympäri Suomen.
Blogi ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·