Uutishuone
Limit search
Lohjalaisen tuotantolaitoksen hiilidioksidipäästöt pienenivät rutkasti - yhä useampi yritys sähköistyy
Monet teollisuuslaitokset siirtyvät tällä hetkellä öljylämmityksestä sähkölämmitykseen. Sähkönjakeluyhtiölle yhteiskunnan sähköistyminen näkyy ennen kaikkea liittymäkokojen kasvussa, kun vanhan sähköliittymän kapasiteetti ei enää riitä.
Carunan tiilitornimuuntajien purku on osa tutkimusta, jossa selvitetään rakentamisen ympäristövaikutuksia
Punatiiliset muuntajatornit katoavat vähitellen Espoon katukuvasta. Carunan vanhoista tiilitornimuuntajista seitsemän on nyt purettu. Tiilien elämä jatkuu sisustuselementteinä.
Espoon Otaniemessä sähköliittymäkin verhoillaan Aallon arkkitehtuuriin sopivaksi
Sähkönjakeluyhtiö Caruna on toimittanut Aalto-yliopistolle ja Fortumille 20 kilovoltin keskijänniteliittymän, jolla liitetään Fortumin uusi ilmavesilämpöpumppulaitos sähkönjakeluverkkoon.
Tavoitteena hiilineutraali Caruna 2025 – päästöjä vähennetään yhdessä kumppaneiden kanssa
Carunan tavoitteena on olla hiilineutraali vuoden 2025 loppuun mennessä. Suurin osa Carunan hiilijalanjäljestä syntyy hankinta- ja toimitusketjussa, jossa reilu kolmannes hiilijalanjäljestä aiheutuu verkon rakentamisessa käytettävistä materiaaleista.
Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella
Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sivutus