Uutishuone
Limit search
Tulevaisuuden bensa-asemat ovat kotona ja työpaikoilla
Iltapäiväruuhkassa katseeni kiinnittyy entistä useammin sähköautoihin ja markettien sekä huoltoasemien pihoille ilmestyneisiin julkisiin latauslaitteisiin. Huomaamattomampi muutos tapahtuu kodeissa ja toimistoilla, kun latauspisteitä otetaan myös yksityiskäyttöön.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Sähköinen tulevaisuus peruttu?
Haaveiletko sähköautosta tai muutosta uudelle asuinalueelle? Haluaisitko alkaa tuottaa sähköä aurinkopaneeleilla tai käyttää enemmän uusiutuvaa energiaa? Mikään näistä ei onnistu ilman nykyisen sähkönjakeluverkon kehittämistä entistä vahvemmaksi, varmemmaksi ja älykkäämmäksi.
Inkoon akku on ollut jo vuoden käytössä – sähkövarastoilla on merkittävä rooli älykkään sähköjärjestelmän tasapainottamisessa
Vuosi sitten elokuussa Inkoossa hyrähti käyntiin Carunan ja Fortumin yhteinen akku, jolla mahdollisuuksien mukaan paikataan huolto- ja vikatilanteiden aiheuttamia sähkönjakelunkeskeytyksiä ja tasapainotetaan valtakunnallista sähköjärjestelmää. Pilottiprojektilla saadaan myös lisää ymmärrystä sähkövarastoista ja niiden toiminnasta jakeluverkossa.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
“Carunalla asioita tehdään yhdessä”
Noora Kärki on työskennellyt Carunalla vuodesta 2015 asti. Hän on edennyt vuosien varrella asiakaspalvelijasta prosessipäälliköksi. Mikä on saanut hänet jäämään yhtiöön?