Uutishuone
Limit search
Energiaa ja rahaa voi säästää ilmaiseksi – näin pääset alkuun
Kodin energian säästäminen on tärkeä askel kohti ympäristöystävällisempää elämäntapaa ja taloudellista säästöä.
Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella
Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille.
Tulevaisuudessa energiantuotantoa ja -kulutusta pitää pystyä ennustamaan paremmin
Älykäs sähköverkko mahdollistaa monta asiaa: uusiutuvien energialähteiden liittämisen jakeluverkkoon sekä ylimääräisen tuotannon ohjaamisen erilaisiin joustovaihtoehtoihin, kuten akkuihin, sähköautoihin tai lämminvesivaraajiin.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Käytätkö pörssisähköä? Pienennä laskuasi sähkökuormanohjauksen avulla
Sähkökuormanohjaus on sähkömittarin kautta kodeissa tehtävää lämmityksen ja lämminvesivaraajien päällä olon ohjausta. Ohjaus sopii öisin palvelua hyödyntäville pörssisähkön ostajien lisäksi myös aurinkopaneelien omistajille, joiden taas kannattaa keskittää sähkönkäyttöä päiväsaikaan.
Suomen talvi ja kesämökin sähkölaitteet — hyvä tietää
Tänä talvena pakkasesta ja lumesta on saatu nauttia koko Suomessa. Miten pakkanen vaikuttaa sähkölaitteisiin? Mitä kesämökin omistajan on hyvä ottaa talvella huomioon?
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sivutus