Uutishuone

Limit search

Pohjois-Suomessa on saneerattu sähköverkko - 30 000 asiakkaan sähkönjakelu aiempaa varmempaa

Carunan toteuttama Pohjanmaan ja Koillismaan verkkoalueen ensimmäinen suuri investointihanke on saatu päätökseen. Alueella kunnostettiin ja rakennettiin tulevaisuudenkin tarpeisiin vastaavaa sähköverkkoa lähes 2 000 kilometriä. Noin 30 000 Carunan asiakkaalle tämä tarkoittaa aiempaa varmempaa sähkönjakelua myös silloin, kun myrskytuulet puhaltavat, ukkonen pauhaa ja tykkylumi kuormittaa sähköjohtoja.
Mediatiedote ·

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen ·

Carunan vuosi 2019 Koillismaalla: Kuusamossa toteutettiin tärkeä Liikasenvaaran yhteisrakentamishanke - sähköverkon rakentamisen yhteydessä myös kuituverkko Oulangan tutkimusasemalle

Sähköverkkojen kunnostaminen ja rakentaminen etenee Koillismaalla, jossa on meneillään useita sähkönjakeluverkkoa parantavia hankkeita. Tulevaisuuden tarpeisiin rakennettu sähköverkko kestää lisääntyvän sähkönkäytön ja sietää ilmastonmuutoksen aiheuttamia rasituksia ilman pitkiä sähkökatkoja. Koillismaalla Carunalla on asiakkaita noin 35 500. 
Mediatiedote ·

Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu

Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Uutinen ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·