Uutishuone
Limit search
Tule Carunalle kesätöihin – haku alkaa tammikuussa
Tässä jutussa Carunan traineet Siiri, Jiri ja Anni kertovat, miksi sinunkin tulisi alkaa carunalaiseksi. Haastavaa oli kesän alussa ymmärtää kaikki alan lyhenteet. Nyt traineet puhuvat kahvipöydässä jo sujuvasti kaapeleista.
Viidestoista vuosi sähkötalossa - “Parasta on ollut tavata asiakkaita”
Pauli Salolla on meneillään viidestoista vuosi Carunalla. Vuosien varrelta parhaiten ovat jääneet mieleen kohtaamiset asiakkaiden kanssa. Tällä hetkellä Salo on tyytyväinen siihen, että saa tehdä työtä josta tykkää.
Terveisiä valmistujaisista - Carunalaisten energiamarkkinaosaaminen vahvistui
Caruna on paras osaamiskeskittymä, mitä sähkönjakeluun tulee. Vuonna 2022 carunalaisten energiamarkkinaosaaminen vahvistui edelleen, kun 30 carunalaista osallistui Caruna Kipinä - valmennukseen. Viime viikolla juhlittiin valmistujaisia!
Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella
Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille.
Selviämmekö energiamurroksesta? Mikan työtä on ennustaa tulevaisuutta
Nuorena Mika Suomi kasasi hampurilaisia pikaruokaravintolassa ja haaveili ammattiurheilijan urasta. Nykyisin hän on yksi Carunan kolmesta innovaatiopäälliköstä. Hänen työtään on ennustaa tulevaisuutta. Millaista on olla töissä Carunalla?
Carunan tietojohtaja Laura vastaa sähkötalon datasta
Carunan tietojohtaja Laura Liljanderilla on missio. Hän haluaa, että Carunan kaikki tavoitteet ja päätökset pohjataan tietoon. Tietojohtaja vastaa nimensä mukaisesti tiedosta – eli siitä, että tekemisen keskiössä on data.
“Mitä asiakas tästä ajattelee?” - Marikan työtä on johtaa asiakaskokemusta
Carunalla toimintaa kehitetään jatkuvasti. Toiminnan on oltava asiakaslähtöistä, tehokasta ja vastuullista. Asiakaskokemusjohtaja Marika Tuomisen työtä on tietää, mitä asiakas ajattelee. Kysyimme Tuomiselta, mikä asiakaskokemuksen johtamisessa on tärkeintä.
Kesätöihin Carunalta Carunalle: Arsi sai kesätyöntekijän omasta organisaatiosta
Keväällä HSEQ-päällikkö Arsi Näkki yllättyi saadessaan kesätyöhakemuksen Carunan sisältä. Verkkopalveluasiantuntija Viivi Lindfors sai HSEQ-koordinaattorin kesätyön ja pääsee nyt oppimaan uutta Carunan sisällä.
Työelämäkoululainen: Erika Lietzén sai kollegasta opettajan
Kun omassa työssään haluaa kokeilla jotain täysin uutta, ei välttämättä tarvitse vaihtaa yritystä tai lähteä opiskelemaan. Kun työntekijälle tarjotaan mahdollisuus opetella uutta organisaation sisällä, tieto pysyy talossa.
Sivutus